Служители
За съжаление, това означава, че няма да можете да използвате Andjoy след изтичането на последния заплатен и активен Ваш абонамент, както и няма можете да поръчате нови абонаменти.
Ние сме пазарен лидер в услугите за социални придобивки и възнаграждения и ще продължим да предлагаме и развиваме всички наши услуги, свързани с ваучерите на местния пазар.
Всички заплатени абонаменти ще са активни до изтичането им, след това няма да може да бъдат подновени.
Не, няма да можете да използвате приложението след 30.09.2020 г. и няма да можете да подновите абонамента си, след като изтече текущият платен абонамент.
- Ако не искате да подновите абонамента си за септември, моля, спрете автоматично подновяване на абонамента си от приложението веднага.
- Ако искате да използвате услугата през септември, не е нужно да правите нищо – абонаментът Ви ще бъдат автоматично деактивиран, така че през септември няма нови поръчки. Моля, имайте предвид, че след изтичане на последния активен, заплатен от Вас абонамент няма да може да закупите нов, дори това да стане преди края на септември 2020 г.
Приложението ще стане неактивно след 30.09.2020 г., така че можете да го изтриете, когато решите стига да нямата активен абонамент, който все още ползвате.
- Ако не искате да подновите абонамента си за септември, моля, спрете автоматично подновяване на абонамента си от приложението веднага.
- Ако искате да използвате услугата през септември, не е нужно да правите нищо – абонаментът Ви ще бъдат автоматично деактивиран, така че през септември няма нови поръчки. Моля, имайте предвид, че след изтичане на последния активен, заплатен от Вас абонамент няма да може да закупите нов, дори това да стане преди края на септември 2020 г.
Няма да можете да използвате валиден промокод или дневен пропуск след тази дата. Моля, използвайте го преди това.
Моля, свържете се с нас на support.bg@andjoy.life и ние ще Ви върнем пропорционална част сумата за оставащия брой неизползвани дни, след тази дата.
Благодарим Ви за желанието да ползвате Andjoy и се радваме, че Ви е бил полезен. За съжаление няма как да предложим пълен месечен абонамент, защото услугата ще бъде спряна на 30.09.2020 г.
Andjoy има хиляди потребители и не можем да предложим индивидуално техническо решение за всеки наш потребител, колкото и да ни се иска.
Затова, Вашият абонамент е валиден до деня на изтичането му и след това не може да бъде подновен. Пример – абонаментът е платен на 15.08.2020 г. и е валиден до 15.09.2020 г. След тази дата няма да можете да закупите нов абонамент.
Моля да ни извините. Тези имейли са свързани с вече отстранен технически проблем при нас. Моля да ги игнорирате. Вашият вече заплатен абонамент ще бъде активен и валиден до деня му на изтичане през месец септември. След това няма да може да бъде подновен. Пример – абонаментът е платен на 15.08.2020 г. и е валиден до 15.09.2020 г. След тази дата няма да можете да закупите нов абонамент.