Като продължение на видеата от серията #BetterCorporateImmunity създадохме поредицата "Екипът на Содексо споделя".
В интервюто Даниела Субашева и Галя Младенова от отдел “Маркетинг” споделят какво ги мотивира да работят в компанията, какво биха искали да постигнат и кой е най-новият продукт от портфолиото на фирмата.
Можете да видите видеото тук.
Би ли ни разказала за своята работа в Содексо България?
Галя Младенова: Работя в отдел “Маркетинг” на Содексо България от 7 месеца. Моята работа обхваща абсолютно всичко за нашия сайт, като започнем от съдържанието и стигнем до анализ на различните дигитални канали - откъде идват трафик и потенциални клиенти за нашия бранд.
Даниела Субашева: Работя в Содексо вече 7 години и съм част от отдел „Маркетинг“. Моята работа е свързана с всички аспекти на дигиталния маркетинг в Содексо, грижа за социалните медии, с колегите заедно обгрижваме сайта, освен това през мен минава и комуникацията с всички наши външни партньори.
Какво те привлече в Содексо като компания?
Галя Младенова: Първото нещо, което ме привлече, е процесът на подбор, който беше много добре структуриран. Самият работодател имаше много ясна представа какъв човек търси, какви компетенции да има и как той ще допълни екипа. След това преминах и през онбординг процес с моите колеги от отдел “Маркетинг”.
Другото нещо, което много ме впечатли в Содексо, са колегите от всички екипи, които са страхотни професионалисти! Много от тях работят в компанията от страшно дълго време и все още говорят изключително развълнувано за своята работа, за нашите продукти. Работят сякаш току-що са започнали и току-що откриват продуктите, което е много хубав и вдъхновяващ дух на работа.
Защо реши да работиш в Содексо?
Даниела Субашева: Всъщност това беше една възможност, която аз не очаквах и не търсех активно, но се появи пред мен и реших, че е нещо, което не трябва да изпускам. И не съжалявам и до този момент, че тогава взех това решение.
Кое е най-интересното нещо за Содексо, което би искала да ни разкажеш?
Галя Младенова: Най-интересното нещо, което и аз научих, след като започнах да работя в Содексо България, е това до колко много хора реално достига нашата марка. Ваучерите на Содексо достигат до повече от 200 000 души, които всеки месец ги получават от своите работодатели. Работим с изключително много фирми и търговци, така че стигаме до изключително много хора всеки месец и сме до тях всеки ден.
Какво още би искала да постигнеш?
Даниела Субашева: Бих искала да постигна още много успешни кампании със сигурност, още много услуги да станат реалност – такива, които нашите потребители да харесват и да използват с удоволствие във всекидневието си.
Как би обяснила на по-младите хора какво представляват социалните придобивки и ваучерите за храна?
Галя Младенова: Бих им казала, че социалната придобивка е всяко нещо, което работодателят прави, за да накара един служител да продължи да работи за тази фирма, и което не е заплатата, която получава в края на месеца. Тоест, всяко нещо допълнително, което работодателят прави за човек от своя екип. Ваучерите за храна са малко по-специфична придобивка. Тя е насочена към здравословното хранене на служителите, като тя присъства в цяла Европа. Идеята е това да бъдат целеви средства, които човекът да инвестира в топъл обяд или да купи здравословна храна за своето семейство.
Разкажи ни повече за екипа, от който си част.
Даниела Субашева: Маркетинг отделът е от трима души, като последната частичка от пъзела - Галя, се присъедини преди 7 месеца към нас. Иначе екипът на Содексо е сравнително малък на фона на компанията Содексо в световен мащаб. Ние тук сме много задружни, смея да кажа. Над 30% от колегите работят тук над 10 години, което мисля, че е много показателно за това, че в Содексо хората се чувстват добре.
Какъв е моделът на работа в Содексо след пандемията от COVID-19 и харесва ли ви той?
Галя Младенова: В момента работим хибридно. Всеки, който може да работи от дистанция и има желание, може да работи от дистанция. През първите няколко месеца работих почти изцяло от дистанция и общувах с колегите само през камера.
Сега сме подели инициатива всяка седмица да се срещаме на живо в офиса, за да използваме предимствата на живото общуване. Но иначе работата от вкъщи има своите плюсове и голяма част от нашите колеги се възползват от тях.
Каква е мотивацията на екипа да е част от Содексо в дългосрочен план?
Даниела Субашева: Мисля, че мотивацията на голяма част от екипа да остане и да бъде част от Содексо наистина дълго време, е това, че хората намират смисъл в това, което правят. Намират признание за своите усилия и намират опцията да растат като професионалисти и да развиват себе си. Имаме колеги, които са от ден първи в Содексо, а следващата година празнуваме 20 години на компанията, което е чудесно. Тези хора наистина са доказателство, че Содексо дава възможност на хората да растат и да се развиват.
Коя е любимата ти услуга на Содексо?
Даниела Субашева: Мисля, че като човек от маркетинга не мога да имам любима услуга. Всички са ми любими и винаги съм посветена изцяло на актуалната кампания, по която работим в момента. В сегашния момент любимата ми услуга е “Gift Pass”, която е най-новата ни услуга. В последните месеци цялото ми внимание е съсредоточено върху нея.
Разкажи ни повече за “Gift Pass”.
Даниела Субашева: “Gift Pass” е първата изцяло дигитална услуга на Содексо, с която ние много се гордеем. Тя е изцяло виртуална - няма хартията както при ваучерите, няма пластиката както при картите. Всичко е много лесно както за нашите клиенти, така и за техните служители и за нашите търговски партньори. Процесът на използването и на поръчката са изключително лесни, удобни за всички. Смятам, че клиентите наистина ще я заобичат и това ще бъде и тяхната любима услуга.
А какво не се знае за ваучерите за храна?
Даниела Субашева: Смятам, че хората, които са извън нашия бизнес, чувайки ваучери, си представят нещо наистина скучно или сложно, и малко по-сухо като материя. Всъщност ваучерите са един всеобхватен бизнес и ние влизаме в дома на всеки един наш клиент. Затова за нас е важно услугата, която предлагаме, да е добра, хората да са доволни и реално да подобряваме техния живот с нашите услуги.
Защо са важни социалните придобивки за всеки работодател?
Даниела Субашева: В нашия екип казваме, че ваучерите са санитарен минимум за всяка една компания, която иска да бъде добър работодател за своите служители. Така че наистина това е нещо, с което може да направите разлика, да мотивирате екипа си и да подобрите техния живот както на работното място, така и извън него.
Гледайте интервюто на Даниела Субашева и Галя Младенова от отдел “Маркетинг” в Содексо България:
Можете да видите и другите интервюта от поредицата "Екипът на Содексо споделя":