Какво трябва да знаете за приемането на ваучерите Flexi Pass?

Приемането на ваучери Flexi Pass е обвързано с подписване на индивидуален договор с всеки търговски обект и обозначаването му със стикер Flexi Pass.

Какво трябва да правите с ваучери Flexi Pass:

  • Трябва да поставите стикер на витрината, показващ, че приемате Flexi Pass ваучери;
  • Трябва да проверите дали датата на валидност на ваучерите не е изтекла;
  • Трябва да поставите печат и дата на гърба на всеки ваучер Flexi Pass (убедете се, че ваучерът не е подпечатан на гърба, т.е. не е бил използван в друг обект);
  • Проверете номиналната стойност (1, 2, 3, 5, 10 и 20 лв.);
  • Издайте касова бележка;
  • В случай, че стойността на стоката/услугата е по-висока от номинала на ваучера, то клиентът доплаща разликата в лева.

Какво не трябва да правите с ваучери Flexi Pass:

  • Не трябва да връщате ресто при покупка с ваучери Flexi Pass;
  • Не трябва да заменяте ваучери Flexi Pass срещу пари в брой;
  • Не трябва да перфорирате, облепвате и пишете по ваучерите;
  • Не трябва да приемате ваучери с нарушена цялост, както и зацапан баркод, и сериен номер едновременно;
  • Не трябва да нарушавате целостта на баркода на ваучерите.

Oт понеделник до петък от 09:00ч до 18:00ч.

Телефонното обаждане до 0700 40 700 е на цената на градски разговор от стационарен телефон. Обажданията от мобилен телефон се таксуват по стандартните тарифи на Вашия мобилен оператор за обаждане до фиксирани мрежи.

0700 40 700
Вашият браузър не е обновен!

Обновете си браузъра за да видите този сайт коректно. Обновете си браузъра сега

×