Какво трябва да знаете за приемането на ваучерите Трапеза PASS?

Приемането на ваучери за храна Трапеза PASS е обвързано с подписване на индивидуален договор с всеки търговски обект и обозначаването му със стикер Трапеза PASS.

С ваучерите за храна Трапеза PASS може да се закупи всеки един хранителен продукт, готова храна и/или безалкохолни напитки от Вашия търговски обект.

Какво да трябва да правите с ваучери Трапеза PASS:

  • Трябва да поставите стикер на витрината, показващ, че приемате Трапеза PASS ваучери
  • Трябва да проверите дали датата на валидност на ваучерите не е изтекла
  • Трябва да поставите печат и дата на гърба на всеки ваучер Трапеза PASS (убедете се, че ваучерът не е подпечатан на гърба, т.е. не е бил използван в друг обект
  • Проверете номиналната стойност (0.50, 1, 1.20, 2, 3, 5, 10 и 20 лв.)
  • Издайте касова бележка
  • В случай, че стойността на стоката/услугата е по-висока от номинала на ваучера, то клиентът доплаща разликата в лева.

Какво не трябва да правите с ваучерите за храна Трапеза PASS:

  • Не трябва да връщате ресто при покупка с ваучери Трапеза PASS
  • Не трябва да заменяте ваучери Трапеза PASS срещу пари в брой
  • Не трябва да перфорирате, облепвате и пишете по ваучерите
  • Не трябва да приемате ваучери с нарушена цялост, както и зацапан баркод, и сериен номер едновременно
  • Не трябва да нарушавате целостта на баркода на ваучерите
  • Не трябва да предоставяте срещу ваучери Трапеза PASS спиртни напитки и/или тютюневи изделия

Oт понеделник до петък от 09:00ч до 18:00ч.

Телефонното обаждане до 0700 40 700 е на цената на градски разговор от стационарен телефон. Обажданията от мобилен телефон се таксуват по стандартните тарифи на Вашия мобилен оператор за обаждане до фиксирани мрежи.

0700 40 700
Вашият браузър не е обновен!

Обновете си браузъра за да видите този сайт коректно. Обновете си браузъра сега

×