Какво трябва да знаете за приемането на ваучерите Flexi Pass?

Приемането на ваучери Flexi Pass е обвързано с подписване на индивидуален договор с всеки търговски обект и обозначаването му със стикер Flexi Pass.

Какво трябва да правите с ваучери Flexi Pass:

  • Трябва да поставите стикер на витрината, показващ, че приемате Flexi Pass ваучери;
  • Трябва да проверите дали датата на валидност на ваучерите не е изтекла;
  • Трябва да поставите печат и дата на гърба на всеки ваучер Flexi Pass (убедете се, че ваучерът не е подпечатан на гърба, т.е. не е бил използван в друг обект);
  • Проверете номиналната стойност (1, 2, 3, 5, 10 и 20 лв.);
  • Издайте касова бележка;
  • В случай, че стойността на стоката/услугата е по-висока от номинала на ваучера, то клиентът доплаща разликата в лева.

Какво не трябва да правите с ваучери Flexi Pass:

  • Не трябва да връщате ресто при покупка с ваучери Flexi Pass;
  • Не трябва да заменяте ваучери Flexi Pass срещу пари в брой;
  • Не трябва да перфорирате, облепвате и пишете по ваучерите;
  • Не трябва да приемате ваучери с нарушена цялост, както и зацапан баркод, и сериен номер едновременно;
  • Не трябва да нарушавате целостта на баркода на ваучерите.

Oт понеделник до петък от 09:00ч до 18:00ч.

Телефонното обаждане до 0700 40 700 е на цената на градски разговор от стационарен телефон. Обажданията от мобилен телефон се таксуват по стандартните тарифи на Вашия мобилен оператор за обаждане до фиксирани мрежи.

0700 40 700