Какво трябва да знаете за приемането на ваучерите Трапеза PASS?

Приемането на ваучери за храна Трапеза PASS е обвързано с подписване на индивидуален договор с всеки търговски обект и обозначаването му със стикер Трапеза PASS.

С ваучерите за храна Трапеза PASS може да се закупи всеки един хранителен продукт, готова храна и/или безалкохолни напитки от Вашия търговски обект.

Какво да трябва да правите с ваучери Трапеза PASS:

  • Трябва да поставите стикер на витрината, показващ, че приемате Трапеза PASS ваучери
  • Трябва да проверите дали датата на валидност на ваучерите не е изтекла
  • Трябва да поставите печат и дата на гърба на всеки ваучер Трапеза PASS (убедете се, че ваучерът не е подпечатан на гърба, т.е. не е бил използван в друг обект
  • Проверете номиналната стойност (0.50, 1, 1.20, 2, 3, 5, 10 и 20 лв.)
  • Издайте касова бележка
  • В случай, че стойността на стоката/услугата е по-висока от номинала на ваучера, то клиентът доплаща разликата в лева.

Какво не трябва да правите с ваучерите за храна Трапеза PASS:

  • Не трябва да връщате ресто при покупка с ваучери Трапеза PASS
  • Не трябва да заменяте ваучери Трапеза PASS срещу пари в брой
  • Не трябва да перфорирате, облепвате и пишете по ваучерите
  • Не трябва да приемате ваучери с нарушена цялост, както и зацапан баркод, и сериен номер едновременно
  • Не трябва да нарушавате целостта на баркода на ваучерите
  • Не трябва да предоставяте срещу ваучери Трапеза PASS спиртни напитки и/или тютюневи изделия

Oт понеделник до петък от 09:00ч до 18:00ч.

Телефонното обаждане до 0700 40 700 е на цената на градски разговор от стационарен телефон. Обажданията от мобилен телефон се таксуват по стандартните тарифи на Вашия мобилен оператор за обаждане до фиксирани мрежи.

0700 40 700