Какви са успехите на Содексо за 20-те години в България разказват Габор Олайош, Изпълнителен директор на Содексо BRS България и Виктор Джераси, Маркетинг директор.
В поредния епизод на поредицата, посветена на 20-тата годишнина на компанията на българския пазар, събеседниците говорят за различните аспекти на успеха – да задържиш доверието на клиенти, търговци, потребители и служители 20 години на един динамичен, но нормативно регулиран пазар.
В разговора ще научите повече и за каузите, подкрепата към общностите и местния бизнес, опазването на околната среда, дългосрочната стратегия на компанията за нулев въглероден отпечатък – ценности, които добавят стойност към постигнатото, надграждат го и създават приемственост. Разберете за новия бранд Pluxee, под който компанията започва да гради своето бъдеще след 20 години на пазара и предстоящите предизвикателства.
Чуйте повече в разговора ни с Габор Олайош, Изпълнителен директор на Содексо BRS България и Виктор Джераси, Маркетинг директор: