Карта

Приемане на ваучери в търговските обекти

Молим да имате предвид, че има разлика между търговската мрежа за приемане на ваучери за храна на хартия и ваучери за храна на електронен носител. Можете да използвате филтрите „Ваучер за храна (на хартия)“ и „Електронен ваучер за храна“, за да видите обектите, които приемат съответния продукт.

Предвид промяната в дизайна на нашите продукти, имайте предвид следното:

  • Обектите, които приемат новите зелени ваучери за храна Pluxee, приемат и досегашните сини ваучери за храна.
  • Обектите, които приемат новите жълти ваучери за подарък Pluxee, приемат и досегашните лилави ваучери за подарък.

При затруднения с приемането на нашите продукти, моля, свържете с нас.

Закупуване на стоки с ваучери за храна (на хартия или електронен носител)

Молим да имате предвид, че с ваучери за храна (на хартия или електронен носител) можете да закупувате само: храна, хранителни продукти, безалкохолни напитки и хранителни добавки.

Покупката на алкохол, тютюневи изделия и нехранителни стоки с ваучери за храна е забранена от закона. Нашите търговски партньори са задължени да приемат ваучери за храна само за разрешените категории продукти.

Молим също да имате предвид, че при използване на ваучери за храна за заплащане на туристически услуги или културни дейности, можете да използвате само ваучери по Наредба 7.

Съветваме Ви да проверявате с какви ваучери работят обектите преди да ги посетите.

При въпроси можете да се свържете с нас.

Заведи ме там

Заведи ме там

Можете да получите инструкции как да стигнете до избран от Вас търговски партньор, като кликнете върху „Заведи ме там“.

Грешно място

Грешно място

Ако обект на търговски партньор е с неправилна локация, моля, намерете го на картата, кликнете върху името му и изберете „Грешно място“. След това може да ни посочите правилната локация. Ние ще проверим адреса и ще го коригираме.

Докладвай нередност

Докладвай нередност

При затруднения с плащане с ваучери на Pluxee при наш търговски партньор, моля, намерете го на картата, кликнете върху името му и изберете „Споделете за нередност“. Опишете какво се е случило накратко, като споменете в кой конкретен обект, ден и час (по възможност) сте имали затруднение. Ние ще се свържем с нашия партньор в най-кратки срокове и ще проверим казуса.

Предложете обект

Предложете обект