Търсене по ключова дума

Имате въпроси за нашите продукти? Можете лесно да намерите отговорите с нашата търсачка - просто въведете ключова дума.

Product

Колко месеца е валидна моята виртуална карта Pluxee?

Можете да намерите датата на изтичане на вашата карта от лицевата й страна, когато влезете в профила си на https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/.

Колко струва използването на Apple Pay или Google Wallet?

И двете приложения са абсолютно безплатни.

Може ли друго лице да използва картата ми (съпруг/а, дете и т.н.)?

Не. Съгласно Общите условия само лице, което е получило картата от своя работодател/бизнес клиент и притежава имейл адреса, на който е изпратен кодът за активиране на картата, има право да използва картата.

Моята карта е анулирана. Какво да направя?

Свържете се с лицето във вашата компания, което отговаря за социалните придобивки. Той/тя ще се свърже с нас за последващи стъпки. 
След издаване на нова карта, ще получите код за активирането й на имейл адреса, регистриран на https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/.

Смених телефонния си номер/имейл адреса си. Как мога да актуализирам тези данни?

Ако искате да промените телефонния номер или имейла към вашия профил, свържете се с Центъра за обслужване на клиенти на 070040 700*. Не забравяйте, че телефонният номер е и вашето потребителско име, така че ако промените зададения телефонен номер към вашата карта, влизането във вашия профил също се променя!
* за обаждането може да бъде начислена такса, съгласно тарифата на обслужващия Ви оператор

Кога картата е активна за ползване?

Картата е активна веднага, след като процесът по регистрацията/добавянето на картата към вашия профил приключи.

Къде могат да се правят плащания с виртуална карта за подарък Pluxee?

Картата може да се използва в България за безконтактни плащания във всички търговски обекти, оборудвани с POS терминал, и в онлайн магазини, които са част от партньорската мрежа на Pluxee Bulgaria. Може да разгледате нашата интерактивна карта.

Какво е виртуална карта Pluxee?

Виртуална карта Pluxee е социална придобивка под формата на предплатена и презареждаема дигитална карта от типа Mastercard, която съществува само в електронен вид (няма физически носител). С тази карта плащате онлайн и извършвате безконтактни плащания, след като я добавите към мобилния си портфейл Google Pay или Apple Pay.

Забравих паролата за влизане в своя профил. Как мога да я променя/възстановя?

Ако не помните паролата си, можете да зададете нова като натиснете бутона “Забравена парола”. Линк за промяна на вашата парола ще бъде изпратена на имейл адреса, определен за вашия профил.

Защо - Pluxee иска датата на раждане и държавата ми на пребиваване по време на процеса на регистрация на картата?

Искаме датата на раждане, за да потвърдим, че картата ще се използва от пълнолетен.
Причината да искаме информация за държавата, в която пребивавате, е за да проверим дали отговаряте на изискването картите да бъдат издавани на български граждани или на лица, пребиваващи на територията на Р. България.

Как да добавя виртуална карта Pluxee към мобилния си портфейл в Apple Pay?

  1. Отворете мобилния си портфейл
  2. Натиснете „+“ в горния десен ъгъл на екрана
  3. Изберете „Добави ръчно детайли за карта“
  4. Изберете “Добави друга карта“ най-долу на екрана
  5. Попълнете името си и номера на виртуалната карта Pluxee, който ще намерите в профила си на https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/
  6. Попълнете датата на валидност и CVC кода от гърба на виртуалната карта Pluxee 
  7. Приемете условията за мобилни плащания с карта
  8. Изберете верификация с текстово съобщение и въведете получения с sms код
  9. Кодът ще бъде изпратен на телефонния номер, с който сте регистриран в https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/

След като въведете получения с SMS код, можете да правите безконтактни плащания с мобилното си устройство.

Как да добавя виртуална карта Pluxee към мобилния си портфейл в Google Wallet?

  1. Отворете приложението Google Pay на смартфона си и натиснете бутона “Добавяне на карта” в долната част на екрана
  2. Изберете опцията “Дебитна или кредитна карта” от менюто
  3. Изберете “Кредитна или дебитна карта” в менюто “Избор на карта за настройване”
  4. Въведете детайли за своята виртуална карта Pluxee: номер, валидност, CVC код
  5. Приемете условията на приложението и на картата
  6. Изберете sms като метод за верификация и въведете кода, който получите като sms
  7. Кодът ще бъде изпратен на телефонният номер, с който сте регистриран на https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/

След като въведете получения с SMS код, можете да правите плащания с мобилното си устройство.

Как да добавя нова карта към профила си?

  1. Влезте в профила си на https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/
  2. Натиснете Регистрация на карта
  3. Въведете кода за регистрация на картата, който сте получил по имейл
  4. Потвърдете активацията с имейл

Как да достъпя профила си?

Влезте на https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/. Въведете данните си за достъп.

Как да извършвам безконтактни плащания във физически търговски обекти с моята виртуална карта Pluxee?

Добавете картата към Apple Pay или Google Pay и я задайте като карта за плащане по подразбиране на вашия смартфон. Преди да извършите плащане, отключете или събудете устройството си с активиран NFC и след това го доближете близо до терминала.

Как да настроя PIN кода за моята карта?

Ще получите своя PIN като SMS на телефона, който сте използвал за регистрация на https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/. Можете по всяко време да променяте PIN кода си като влезете в профила си на https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/ и изберете опцията „Смяна на PIN код” в таб „Сигурност“.

Как да правя онлайн плащания с моята виртуална карта Pluxee?

За да извършите онлайн плащане с Картата, въведете следните данни: номер на карта, срок на валидност, CVC код (можете да намерите тези данни, когато влезете в профила си на https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/) и потвърдите транзакцията с SMS код, изпратен на телефонния номер, предоставен при регистрацията на картата.

Как да разбера дали мобилният ми телефон поддържа онлайн плащания?

Тази информация може да бъде открита на сайта на платформите за мобилни плащания:
Google Pay: https://support.google.com/pay/answer/7643995 
Apple Pay: https://support.apple.com/bg-bg/HT208531
Важно: за да използвате безконтактни плащания уверете се, че NFC функцията на телефона ви е включена.

Как да регистрирам своята виртуална карта Pluxee?

  1. Влезте на https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/
  2. Въведете получения код за регистрация на картата, номера на мобилния си телефон (с него ще се логвате занапред), датата на раждане и държавата 
  3. Въведете кода за потвърждение, получен чрез SMS и задайте парола. За да активирате  потребителския си профил, приемете общите условия, получени по имейл

Как мога да блокирам/анулирам картата си?

В случай на кражба на данни от карта или съмнение за неоторизирано използване на картата, трябва незабавно да блокирате картата си. Можете временно да блокирате картата си (обратима операция), когато влезете в профила си на адрес https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/. За анулиране на картата (необратима операция) се обадете на Центъра за обслужване на клиенти на 070040 700*.
*за обаждането може да бъде начислена такса, съгласно тарифата на обслужващия Ви оператор