Търсене по ключова дума

Имате въпроси за нашите продукти? Можете лесно да намерите отговорите с нашата търсачка - просто въведете ключова дума.

Product

Мога ли да променям цените при заплащане с ваучери за храна?

Търговците нямат право да променят цените в зависимост от това дали клиентите заплащат с ваучери или пари.

Какво е Apple Pay?

Apple Pay е система за мобилни плащания, с която можете да плащате безконтактно в магазини и ресторанти с iPhone или Apple Watch чрез функцията NFC (near-field communication - комуникация на близко разстояние).

За да използвате услугата, трябва да поставите своя iPhone или Apple Watch до безконтактния четец на терминала за плащания и да следвате инструкциите на устройството.

Кой може да използва Apple Pay?

Apple Pay може да се използва от потребителите на телефон iPhone или смарт часовник Apple Watch. Устройстовото трябва да има функция NFC.

Къде мога да плащам с Apple Pay?

Както и с вашата физическа карта, можете да правите плащания на безконтактните POS терминали на търговците от нашата партньорска мрежа. Можете да отворите картата с търговски обекти от вашето приложение Pluxee.

Къде мога да видя трансакциите, които съм направил с Apple Pay?

Можете да видите всички трансакции, които сте правили с вашата карта за храна в приложението Pluxee.

Във вашия Apple Wallet можете да видите списък с трансакциите, направени само през Apple Pay.

Как да деактивирам Apple Pay?

Във вашия Apple Wallet, трябва да селектирате картата за храна Pluxee и да кликнете на менюто в горния десен ъгъл, да скролнете надолу и да изберете „Изтрийте тази карта“/ „Delete this card“.

Какво да направя, ако устройството ми е откраднато или изгубено?

Можете да достъпите iCloud и да използвате приложението "Find My iPhone", за да блокирате или да изтриете възможността да се плаща с устройството през Apple Pay. Това е гарантирано дори ако устройството е офлайн и не е свъзано към интернет.

Можете да блокирате временно своята карта от приложението Pluxee или да се свържете с нас.

Какво трябва да знаете за приемането на ваучерите за храна Pluxee?

Приемането на ваучери за храна Pluxee е обвързано с подписване на индивидуален договор между Pluxee Bulgaria и всеки търговски обект. Обектът се обозначава със стикер.
С ваучерите за храна може да се закупи всеки един хранителен продукт, готова храна и/или безалкохолни напитки от Вашия търговски обект.

Какво трябва да правят търговските обекти с ваучерите за храна Pluxee?

Трябва да поставите стикер на витрината, показващ, че приематe ваучери за храна Pluxee. 
При пазаруване на клиенти с ваучери, служителите трябва да:

  • Проверят дали датата на валидност на ваучерите не е изтекла.
  • Проверят номиналната стойност.
  • Поставят печат и дата на гърба на всеки ваучер, като се убедят, че той не е вече подпечатен (т.е. не е бил използван в друг обект). 
  • Издават касова бележка.

В случай, че стойността на стоката/услугата е по-висока от номинала на ваучера, клиентът доплаща разликата в лева.

Как да направя поръчка на ваучери за подарък на хартия?

Ако вече имате сключен договор с Pluxee Bulgaria, можете:

След обработването на поръчката получавате проформа фактура, която да заплатите. Тя включва сумата за номиналната стойност на поръчаните ваучери и комисионната за предоставената услуга. Отпечатването на ваучерите започва след получаване на цялата сума по проформа фактурата от Pluxee.

Ако нямате сключен договор с Pluxee Bulgaria, заявете безплатна оферта и наш представител ще се свърже с вас, за да ви съдейства за сключване на договор.

Как мога да направя рекламация за транзакция с виртуална карта за подарък Pluxee?

За да направите рекламация относно транзакция с карта за подарък Pluxee, свържете се с Центъра за обслужване на клиенти на giftcard.pluxee-bg.dipocket.org/contact/feedback. Важно е да използвате имейл адреса, с който сте регистриран/а.

Как мога да поръчам виртуална карта за подарък Pluxee за моите служители?

Изпратете запитване за оферта на нашия сайт. След подписване на договор ще получите достъп до платформата за обслужване на клиенти на Pluxee, където ще можете да правите сами онлайн поръчки. 

След като направите поръчка, остава само да я заплатите след получаване на проформа фактура, издадена от нас.

Как се случва плащането с виртуална карта за подарък Pluxee?

Виртуална карта за подарък Pluxee може да се използва в България за безконтактни плащания във всички търговски обекти, оборудвани с POS терминал, и в онлайн магазини, които са част от партньорската мрежа на Pluxee Bulgaria

Плащането е с “NFC” метод за иницииране на безконтактно плащане съобразно правилата на картовата схема Mastercard.

Какво е виртуална карта за подарък Pluxee?

Виртуална карта за подарък Pluxee е социална придобивка под формата на предплатена презареждаема дигитална карта от типа Mastercard, която съществува само в електронен вид (няма физически носител). 

С тази карта може да се плаща онлайн и да се извършват безконтактни плащания, след като бъде добавена към мобилен портфейл Google Pay или Apple Pay.

Забравих паролата за влизане в своя профил за виртуална карта за подарък Pluxee. Как мога да я променя/възстановя?

Ако не помните паролата си, можете да зададете нова като натиснете бутона “Забравена парола”. Линк за промяна на вашата парола ще бъде изпратена на имейл адреса, определен за вашия профил.

Има ли за мен като търговски обект такси, допълнителни разходи или задължения за това, че приемам плащания с виртуална карта за подарък Pluxee?

Ще получите фактура на посочен от вас имейл адрес, заедно с Отчет за извършени операции за съответния период, съгласно договора. 

Ние ще очакваме дължимите такси и комисионни по банкова сметка на Pluxee до 10 календарни дни от датата на издаване на фактурата.

Как да извършвам безконтактни плащания във физически търговски обекти с моята виртуална карта за подарък Pluxee?

Добавете картата си за подарък към Apple Pay или Google Pay и я задайте като карта за плащане по подразбиране на вашия смартфон. 

Преди да извършите плащане, отключете или събудете устройството си с активиран NFC и след това го доближете близо до терминала.

Защо Pluxee иска датата на раждане и държавата ми на пребиваване по време на процеса на регистрация на картата за подарък Pluxee?

Искаме датата на раждане, за да потвърдим, че картата ще се използва от пълнолетно лице.

Причината да искаме информация за държавата, в която пребивавате, е за да проверим дали отговаряте на изискването картите да бъдат издавани на български граждани или на лица, пребиваващи на територията на Р. България.

Гарантирано ли е осребряването на хартиените ваучери, които сме приели?

Pluxee гарантира осребряването на Вашите ваучери, когато те са изпратени до 40 дни след изтичане на тяхната валидност и не са с нарушена цялост и външен вид.

Как да разбера дали мобилният ми телефон поддържа онлайн плащания?

Тази информация може да бъде открита на сайта на платформите за мобилни плащания:

Важно: за да използвате безконтактни плащания уверете се, че NFC функцията на телефона ви е включена.