Търсене по ключова дума

Имате въпроси за нашите продукти? Можете лесно да намерите отговорите с нашата търсачка - просто въведете ключова дума.

Product

Кой е издател на картата?

DiPocket е издател на картата виртуална карта Pluxee. DiPocket UAB е дружество за електронни пари, регистрирано в Литва под дружествен номер: 305599375, регулирано от Банката на Литва и лицензирано като дружество за електронни пари (лицензионен номер: 75), със седалище и адрес на управление: Upės Str. 23, 08128 Вилнюс, Литва.

Къде мога да видя MID?

МID (merchant ID) - номер на всеки обект можете да видите на разписка от ПОС терминал или да получите от банката/институцията, която ви е предоставила правото да приемате плащания с карти. Необходимо е да добавете всички MID номера на търговските обекти, които приемат виртуална карта Pluxee, дори и MID номерата да са на различни банки.

Мога ли да променям цените при заплащане с ваучери за храна?

Търговците нямат право да променят цените в зависимост от това дали клиентите заплащат с ваучери или пари.

Могат ли ваучерите ми да бъдат осребрени по-бързо?

Да. За да бъдат осребрени ваучерите в по-кратък срок, можете да се възползвате от нашата услуга "Експресно осребряване". Можете да я заявите като изберете тази опция в бланката за осребряване.

Какво трябва да правят търговските обекти с ваучери за подарък Pluxee?

Търговските обекти, които имат договор за приемане на ваучери за подарък Pluxee трябва да:

  • поставят стикер, показващ, че приемате съответния вид ваучери;
  • при заплащане с ваучери, трябва да проверите дали датата на валидност на ваучерите не е изтекла;
  • трябва да поставите печат и дата на гърба на всеки ваучер (убедете се, че ваучерът не е подпечатан на гърба, т.е. не е бил използван в друг обект);
  • да проверите номиналната стойност на ваучера;
  • да издадете касова бележка;
  • ако стойността на стоката/услугата е по-висока от номинала на ваучера, то клиентът доплаща разликата в борй или с карта.

При пазаруване с ваучери не се връща ресто.

Как мога да започна да приемам плащания с виртуална карта Pluxee?

Изпратете ни запитване на https://www.pluxee.bg/join-us/ и наш представител ще се свърже с вас, за да предостави повече информация.

Какво е виртуална карта Pluxee?

Виртуална карта Pluxee е социална придобивка от портфолиото на Pluxee Bulgara. Виртуална карта Pluxee e под формата на предплатена и презареждаема дигитална карта от типа Mastercard, която съществува само в електронен вид (няма физически носител). Картата е с местен бин, предоставен от Mastercard България и се издава в полза на ползватели - физически лица.

Има ли нужда от обучение на моя персонал?

Не, виртуална карта Pluxee сe използва като всяка друга карта. Заплащането с виртуална карта Pluxee се случва на вече съществуващите POS терминали, но вместо пластика, клиентът използва смарт устройство.

Какъв е процесът за осребряване на ваучерите за подарък Pluxee?

Pluxee гарантира осребряването на ваучерите, приети от търговските обекти, когато те са изпратени до 40 дни (осребряване - 30 или 40) след изтичане на тяхната валидност и не са с нарушена цялост и външен вид.   
Необходимо е да:

  • Поставите датата на приемане на ваучерите и печата на търговския обект на гърба на всеки един ваучер;
  • Попълните прилежно представената Ви от Pluxee разписка за осребряване (и печат);
  • Донесете ваучерите на гишето на Pluxee всеки делничен ден между 9.00 и 12.00 часа или ги изпратете по пощата или по куриер. 

Ваучерите за подарък Pluxee са за еднократна употреба. След получаването им Pluxee извършва следните операции с тях:

  • Анулира приетите ваучери като отстрани техните холограми;
  • Проверява защитните елементи на всеки ваучер;
  • Прочита бар-код информацията на всеки ваучер;
  • Прави насрещна проверка на данните, описаните в разписката от търговеца, и данните от машинното прочитане на ваучерите;
  • Архивира и унищожава ваучерите;

След приключване на тези операции Pluxee Ви изпраща фактура, съдържаща стойността на дължимата услуга, както и броя и номиналната стойност на предоставените за осребряване от Вас ваучери за подарък Pluxee. Фактурите могат да бъдат изпратени по електронен път при желание от страна на клиента. Pluxee автоматично прихваща комисионата за извършената услуга от номинала на ваучерите, предоставени за осребряване, и заплаща сумата, равностойна на разликата.

Какво нямат право да правят търговците с ваучери за подарък Pluxee?

При приемане на ваучери за подарък Pluxee не трябва да:

  • връщате ресто; 
  • да заменяте ваучери срещу пари в брой;
  • да перфорирате, облепвате и пишете по ваучерите;
  • да приемате ваучери с нарушена цялост; 
  • да приемате ваучери със зацапан баркод и сериен номер едновременно;
  • да нарушавате целостта на баркода на ваучерите;
  • да променяте цените на стоките/услугите си в зависимост от това дали клиентът плаща с ваучери или с пари.

Гарантирано ли е осребряването на ваучерите, които сме приели?

Pluxee гарантира осребряването на Вашите ваучери, когато те са изпратени до 40 дни след изтичане на тяхната валидност и не са с нарушена цялост и външен вид.

Има ли за мен като търговски обект такси, допълнителни разходи или задължения за това, че приемам плащания с виртуална карта Pluxee?

Ще получите фактура на посочен от вас имейл адрес, заедно с Отчет за извършени операции за съответния период, съгласно договора. Ние ще очакваме дължимите такси и комисионни по банкова сметка на Pluxee до 10 календарни дни от датата на издаване на фактурата.

Как мога да започна да приемам ваучери?

За да започнете да приемате ваучери на Pluxee е необходимо да подпишете договор с нас. Можете да попълните тази форма и наш представител ще се свърже с вас, за да ви предостави допълнителна информация.

Как мога да започна да приемам ваучери за подарък Pluxee в своя търговски обект?

За да започнете да приемате ваучери за подарък Pluxee е необходимо да подпишете договор с Pluxee Bulgaria. Можете да заявите желание да работите с нас тук.
След подписване на договора ще ви предоставим стикер(и), с който да обозначите обекта/обектите, че приемате съответните ваучери. 

Как се случва плащането с виртуална карта Pluxee?

Виртуална карта Pluxee може да се използва в България за безконтактни плащания във всички търговски обекти, оборудвани с POS терминал, и в онлайн магазини, които са част от партньорската мрежа на Pluxee Bulgaria. Плащането е с “NFC” метод за иницииране на безконтактно плащане съобразно правилата на картовата схема Mastercard.

Как ще получа парите си, колко бързо, в какъв срок?

Вие ще получите парите си директно от обслужващата Ви банка или финансова институция, която ви е предоставила POS и съответно правото да приемате карти с цел извършване на операции по продажба на стоки и услуги, съгласно условията на договора с тази банка или финансова институция.

Какви са ползите за търговските обекти от приемане на ваучери за подарък Pluxee?

Когато започнете да приемате ваучери за подарък Pluxee ставате част от търговската мрежа с над 12 000 обекта на Pluxee. Вашият обект ще бъде включен в нашата интерактивна карта и ще привлече нови клиенти.
Ако имате желание да станете наш партньор, свържете се с нас тук.

Какво означава осребряване на ваучери?

"Осребряване" е термин, който използваме в работатата си с търговските ни партньори. Този процес представлява отчитането на приетите ваучери от търговските ни партньори и възстановяването на средствата от страна на Pluxee. Физически лица не могат да осребряват/обменят ваучери срещу пари.

Какво трябва да знаете за приемането на ваучерите за храна Pluxee?

Приемането на ваучери за храна Pluxee е обвързано с подписване на индивидуален договор между Pluxee Bulgaria и всеки търговски обект. Обектът се обозначава със стикер.
С ваучерите за храна може да се закупи всеки един хранителен продукт, готова храна и/или безалкохолни напитки от Вашия търговски обект.

Какво трябва да правят търговските обекти с ваучерите за храна Pluxee?

Трябва да поставите стикер на витрината, показващ, че приематe ваучери за храна Pluxee. 
При пазаруване на клиенти с ваучери, служителите трябва да:

  • Проверят дали датата на валидност на ваучерите не е изтекла.
  • Проверят номиналната стойност.
  • Поставят печат и дата на гърба на всеки ваучер, като се убедят, че той не е вече подпечатен (т.е. не е бил използван в друг обект). 
  • Издават касова бележка.

В случай, че стойността на стоката/услугата е по-висока от номинала на ваучера, клиентът доплаща разликата в лева.