Търсене по ключова дума

Имате въпроси за нашите продукти? Можете лесно да намерите отговорите с нашата търсачка - просто въведете ключова дума.

Product

Кой е издател на картата?

DiPocket е издател на картата виртуална карта Pluxee. DiPocket UAB е дружество за електронни пари, регистрирано в Литва под дружествен номер: 305599375, регулирано от Банката на Литва и лицензирано като дружество за електронни пари (лицензионен номер: 75), със седалище и адрес на управление: Upės Str. 23, 08128 Вилнюс, Литва.

Колко месеца е валидна моята виртуална карта Pluxee?

Можете да намерите датата на изтичане на вашата карта от лицевата й страна, когато влезете в профила си на https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/.

Колко струва използването на Apple Pay или Google Wallet?

И двете приложения са абсолютно безплатни.

Къде мога да видя MID?

МID (merchant ID) - номер на всеки обект можете да видите на разписка от ПОС терминал или да получите от банката/институцията, която ви е предоставила правото да приемате плащания с карти. Необходимо е да добавете всички MID номера на търговските обекти, които приемат виртуална карта Pluxee, дори и MID номерата да са на различни банки.

Къде могат да се правят плащания с виртуална карта Pluxee?

Картата може да се използва в България за безконтактни плащания във всички търговски обекти, оборудвани с POS терминал, и в онлайн магазини, които са част от партньорската мрежа на Pluxee Bulgaria.

Може ли nолзвателят сам да зареди своята виртуална карта за подарък Pluxee?

Не. Виртуална карта за подарък Pluxee e социална придобивка и сума по нея може да се зарежда само от работодател/ бизнес клиент.

Може ли друго лице да използва картата ми (съпруг/а, дете и т.н.)?

Не. Съгласно Общите условия само лице, което е получило картата от своя работодател/бизнес клиент и притежава имейл адреса, на който е изпратен кодът за активиране на картата, има право да използва картата.

Може ли мой служител да предостави данни за дигиталната си карта на друго лице?

Не, според Общите условия за ползване на виртуална карта Pluxee ползвателят е длъжен да не разкрива данни от картата на трети лица, с цел избягване на неоторизирани операции.

Моята карта е анулирана. Какво да направя?

Свържете се с лицето във вашата компания, което отговаря за социалните придобивки. Той/тя ще се свърже с нас за последващи стъпки. 
След издаване на нова карта, ще получите код за активирането й на имейл адреса, регистриран на https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/.

Необходимо ли е споразумение за обработване на лични данни?

Не. Pluxee и издателят на картата не обработват данни от името на клиента, а ги събират и обработват като независими администратори – доставчици на услуги, за целите на издаването и администрирането на картите. Поради това споразумение за обработване на данни по смисъла на ОРЗД не е необходимо.

Ползвател не получи имейл с кода на картата. Какво да направя?

Първо проверете папка СПАМ или други папки на пощенска кутия. При липса на съобщение, моля, свържете се с нас на 070040 700* или по мейл. При поискване можем да ви изпратим отчет, потвърждаващ изпращането на имейл с код за активация до посочения ползвател.
*За обаждането може да бъде начислена такса съгласно тарифата на обслужващия Ви оператор.

Смених телефонния си номер/имейл адреса си. Как мога да актуализирам тези данни?

Ако искате да промените телефонния номер или имейла към вашия профил, свържете се с Центъра за обслужване на клиенти на 070040 700*. Не забравяйте, че телефонният номер е и вашето потребителско име, така че ако промените зададения телефонен номер към вашата карта, влизането във вашия профил също се променя!
* за обаждането може да бъде начислена такса, съгласно тарифата на обслужващия Ви оператор

Трябва ли да събирам съгласия за GDPR?

Картите за подарък не са необходими за спазване на законово задължение от работодателя или за изпълнението на трудовите договори с неговите служители, поради което обработването на личните данни на служителите за издаването на такива карти би следвало да се основава на тяхното съгласие. Поради тази причина следва да получите писмено съгласие от страна на всеки служител, което ще Ви позволи да предоставите законосъобразно личните му данни на Pluxee.

Каква е валидността на виртуална карта Pluxee?

Валидността е 14 месеца от издаването на картата. Карта с изтекла валидност не може да бъде презаредена и трябва да направите нова поръчка.

Кога картата е активна за ползване?

Картата е активна веднага, след като процесът по регистрацията/добавянето на картата към вашия профил приключи.

Къде могат да се правят плащания с виртуална карта за подарък Pluxee?

Картата може да се използва в България за безконтактни плащания във всички търговски обекти, оборудвани с POS терминал, и в онлайн магазини, които са част от партньорската мрежа на Pluxee Bulgaria. Може да разгледате нашата интерактивна карта.

Как мога да започна да приемам плащания с виртуална карта Pluxee?

Изпратете ни запитване на https://www.pluxee.bg/join-us/ и наш представител ще се свърже с вас, за да предостави повече информация.

Какво е виртуална карта Pluxee?

Виртуална карта Pluxee е социална придобивка от портфолиото на Pluxee Bulgara. Виртуална карта Pluxee e под формата на предплатена и презареждаема дигитална карта от типа Mastercard, която съществува само в електронен вид (няма физически носител). Картата е с местен бин, предоставен от Mastercard България и се издава в полза на ползватели - физически лица.

Има ли нужда от обучение на моя персонал?

Не, виртуална карта Pluxee сe използва като всяка друга карта. Заплащането с виртуална карта Pluxee се случва на вече съществуващите POS терминали, но вместо пластика, клиентът използва смарт устройство.

Какво е виртуална карта Pluxee?

Виртуална карта Pluxee е социална придобивка под формата на предплатена и презареждаема дигитална карта от типа Mastercard, която съществува само в електронен вид (няма физически носител). С тази карта плащате онлайн и извършвате безконтактни плащания, след като я добавите към мобилния си портфейл Google Pay или Apple Pay.