Търсене по ключова дума

Имате въпроси за нашите продукти? Можете лесно да намерите отговорите с нашата търсачка - просто въведете ключова дума.

Product

Колко месеца е валидна моята виртуална карта Pluxee?

Можете да намерите датата на изтичане на вашата карта от лицевата й страна, когато влезете в профила си на https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/.

Колко струва използването на Apple Pay или Google Wallet?

И двете приложения са абсолютно безплатни.

Къде и как мога да използвам ваучерите Pluxee?

Ваучерите на Pluxee могат да бъдат използвани в хиляди физически обекти и онлайн магазини от партньорската ни мрежа в цялата страна. Можете да я видите тук.

Търговските обекти са обозначени със стикер (на врата, вход, витрина, каса), на който ще видите кои наши продукти се приемат:

  • Ваучери за храна;
  • Ваучери за подарък;
  • Виртуална карта за подарък.

Търговецът няма право да променя цените, според това дали плащате с ваучери или с пари.

Къде мога да видя стойността на ваучерите, които съм получил?

Стойността е отпечатана с цифри и букви на лицето на всеки ваучер.

Мога ли да заменя ваучерите срещу пари в брой?

Не. Обмяната на ваучери срещу пари в брой е забранена.

Може ли друго лице да използва картата ми (съпруг/а, дете и т.н.)?

Не. Съгласно Общите условия само лице, което е получило картата от своя работодател/бизнес клиент и притежава имейл адреса, на който е изпратен кодът за активиране на картата, има право да използва картата.

Моята карта е анулирана. Какво да направя?

Свържете се с лицето във вашата компания, което отговаря за социалните придобивки. Той/тя ще се свърже с нас за последващи стъпки. 
След издаване на нова карта, ще получите код за активирането й на имейл адреса, регистриран на https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/.

Получавам ли ресто при пазаруване с ваучери за подарък Pluxee?

Не, при пазаруване с ваучери не получавате ресто.

Получавам ли ресто при пазаруване с ваучери?

Не, при пазаруване с ваучери не се връща ресто. Ако сметката е по-висока от стойността на ваучерите, можете да доплатите в брой или с банкова карта.

Смених телефонния си номер/имейл адреса си. Как мога да актуализирам тези данни?

Ако искате да промените телефонния номер или имейла към вашия профил, свържете се с Центъра за обслужване на клиенти на 070040 700*. Не забравяйте, че телефонният номер е и вашето потребителско име, така че ако промените зададения телефонен номер към вашата карта, влизането във вашия профил също се променя!
* за обаждането може да бъде начислена такса, съгласно тарифата на обслужващия Ви оператор

Къде и как мога да използвам ваучери за подарък Pluxee?

Ваучерите за подарък Pluxee служат за закупуването на всички стоки и/или услуги, предлагани в търговските обекти от мрежата на Pluxee , освен ако няма изрично посочени рестрикции. 
Може да ги ползвате за мода, книги, спортни стоки, фитнес, козметични и здравни процедури, туристически услуги, детски стоки, хранителни продукти, ресторанти и много други. Можете да разгледате нашата интерактивна карта с обекти тук.

Какво да направя, ако ваучерите за подарък Pluxee са поврeдени или с изтекла валидност?

Необходимо е Вашият работодател да се свърже с Pluxee Bulgaria.

Кога картата е активна за ползване?

Картата е активна веднага, след като процесът по регистрацията/добавянето на картата към вашия профил приключи.

Къде могат да се правят плащания с виртуална карта за подарък Pluxee?

Картата може да се използва в България за безконтактни плащания във всички търговски обекти, оборудвани с POS терминал, и в онлайн магазини, които са част от партньорската мрежа на Pluxee Bulgaria. Може да разгледате нашата интерактивна карта.

Какво е виртуална карта Pluxee?

Виртуална карта Pluxee е социална придобивка под формата на предплатена и презареждаема дигитална карта от типа Mastercard, която съществува само в електронен вид (няма физически носител). С тази карта плащате онлайн и извършвате безконтактни плащания, след като я добавите към мобилния си портфейл Google Pay или Apple Pay.

Забравих паролата за влизане в своя профил. Как мога да я променя/възстановя?

Ако не помните паролата си, можете да зададете нова като натиснете бутона “Забравена парола”. Линк за промяна на вашата парола ще бъде изпратена на имейл адреса, определен за вашия профил.

Защо - Pluxee иска датата на раждане и държавата ми на пребиваване по време на процеса на регистрация на картата?

Искаме датата на раждане, за да потвърдим, че картата ще се използва от пълнолетен.
Причината да искаме информация за държавата, в която пребивавате, е за да проверим дали отговаряте на изискването картите да бъдат издавани на български граждани или на лица, пребиваващи на територията на Р. България.

Как да добавя виртуална карта Pluxee към мобилния си портфейл в Apple Pay?

  1. Отворете мобилния си портфейл
  2. Натиснете „+“ в горния десен ъгъл на екрана
  3. Изберете „Добави ръчно детайли за карта“
  4. Изберете “Добави друга карта“ най-долу на екрана
  5. Попълнете името си и номера на виртуалната карта Pluxee, който ще намерите в профила си на https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/
  6. Попълнете датата на валидност и CVC кода от гърба на виртуалната карта Pluxee 
  7. Приемете условията за мобилни плащания с карта
  8. Изберете верификация с текстово съобщение и въведете получения с sms код
  9. Кодът ще бъде изпратен на телефонния номер, с който сте регистриран в https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/

След като въведете получения с SMS код, можете да правите безконтактни плащания с мобилното си устройство.

Как да добавя виртуална карта Pluxee към мобилния си портфейл в Google Wallet?

  1. Отворете приложението Google Pay на смартфона си и натиснете бутона “Добавяне на карта” в долната част на екрана
  2. Изберете опцията “Дебитна или кредитна карта” от менюто
  3. Изберете “Кредитна или дебитна карта” в менюто “Избор на карта за настройване”
  4. Въведете детайли за своята виртуална карта Pluxee: номер, валидност, CVC код
  5. Приемете условията на приложението и на картата
  6. Изберете sms като метод за верификация и въведете кода, който получите като sms
  7. Кодът ще бъде изпратен на телефонният номер, с който сте регистриран на https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/

След като въведете получения с SMS код, можете да правите плащания с мобилното си устройство.

Как да добавя нова карта към профила си?

  1. Влезте в профила си на https://giftpass.sodexo-bg.dipocket.org/
  2. Натиснете Регистрация на карта
  3. Въведете кода за регистрация на картата, който сте получил по имейл
  4. Потвърдете активацията с имейл